//قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه و روش های درمان سنگ کلیه

قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه و روش های درمان سنگ کلیه

قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه ،دارویی است که بتواند سنگ کلیه را به راحتی از بین ببرد .داروی درمان سنگ کلیه علی کردی حاصل سالها تحقیق و پژوهش می باشد که قادر است سنگ کلیه را در جای خودش پودر کند و سنگ کلیه را بدون درد درمان کند. تا الان هزاران نفر از سراسر کشور ، از داروی درمان سنگ کلیه علی کردی استفاده کرده اند که در اکثر موارد موفقیت آمیز بوده هست.

داروی علی کردی

آقای علی کردی

کاشف داروی گیاهی درمان سنگ کلیه

خراسان رضوی – نیشابور

استاد علی کردی بعد از سال ها تحقیق و پژوهش در زمینه طب سنتی ، موفق به کشف داروی گیاهی درمان سنگ کلیه گردید. این داروی گیاهی ، سنگ کلیه را حل می کند و سنگ کلیه را بدون درد درمان می کند. موفقیت داروی گیاهی علی کردی در درمان سنگ کلیه ، سبب استقبال گسترده افراد از سراسر کشور گردیده است.

ویژگی های  داروی گیاهی سنگ کلیه علی کردی

دوره مصرف داروی گیاهی علی کردی (5 روزه) می باشد .

ویدیو های افراد درمان شده با داروی گیاهی علی کردی ، از سراسر کشور

استان آذربایجان غربی-شهرستان بوکان – آقای ایوب ابراهیمی – درمان سنگ کلیه 4 میلیمتری

تهران – آقای منفرد – درمان سنگ کلیه 9 میلیمتری

خوزستان – شهرستان شوش – آقای  نصیرگلی – درمان 8 عدد سنگ کلیه به ابعاد 3 تا 13 میلیمتری

مازندران – شهرستان میاندورود – آقای آهنگر- درمان 6 عدد سنگ کلیه 4 تا 6 میلیمتری

پیام های ارسالی افراد از سراسر کشور

پیام اول

پیام دوم

جهت خرید قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه در ایران و آشنایی با استاد علی کردی نیشابوری  اینجا کلیک کنید.

در ادامه به روش های درمان سنگ کلیه را می پردازیم.

سنگ کلیه و روش های درمان سنگ کلیه

درمان‌های خانگی سنگ کلیه

قبل از اینکه درمان های خانگی سنگ کلیه را شرح دهیم به این نکته توجه داشته باشید که خانم های باردار و شیرده حتما جهت استفاده از این درمان های خانگی با پزشک خود مشورت کنند .
حال می پردازیم به روشهای درمان سنگ کلیه که در طب سنتی آمده است.

۱. نوشیدن آب

مهم ترین و ساده ترین روش درمان سنگ کلیه نوشیدن آب می باشد. نوشیدن آب علاوه بر جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه می تواند سنگ کلیه را دفع کند .هرچه در طول روز آب بیشتری مصرف کنید سبب می‌شود که ادرار بیشتری تولید شود و سبب حرکت و جابجایی سنگ و دفع آن از کلیه می شود برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه نیز می‌توانیم به رنگ ادرار خود توجه کنیم و اگر تیره بود نشان می‌دهد که ادرار غلیظ است و باید آب بیشتری مصرف کنید .

 2.مصرف آبلیمو

یکی دیگر از روش های درمان سنگ کلیه مصرف آبلیمو می باشد فرد بیمار مبتلا به سنگ کلیه می توانند با مصرف آبلیمو سنگ کلیه خود را درمان کند . لیمو حاوی ماده‌ای به نام سیترات سیترات در جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه موثر میباشد حتی می‌تواند سنگهای کوچک را درمان کند.

3. استفاده از آب ریحان

ریحان حاوی اسید استیک که در درمان سنگ کلیه و شکستن سنگ کلیه موثر است ریحان همچنین میزان اسید اوریک را کاهش می‌دهد و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می‌کند.
روش مصرف:
هر روز مقداری برگ ریحان تازه یا خشک را به صورت دمنوش گیاهی درست کنید و مصرف نمایید هشدار نباید در دوره مصرف بیش از ۶ هفته از آب ریحان استفاده شود چرا که سبب عوارضی همچون قند خون پایین فشار خون پایین و افزایش خونریزی میشود.

۴. مصرف سرکه سیب

سرکه سیب یکی دیگر از موادی است که در درمان سنگ کلیه موثر می باشد سرکه سیب دارای اسید سیتریک میباشد اسید سیتریک سبب خرد شدن سنگ کلیه می شود اسید سیتریک همچنین سبب قلیایی شدن ادرار میشود و از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می‌کند.
روش مصرف سرکه سیب:
۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را به ۲۳۰ میلی لیتر آب اضافه کنید و در طول روز مصرف نمایید.
هشدارها:
۱. مصرف سرکه سیب در مقادیر بالا سبب کمبود پتاسیم و پوکی استخوان می شود.
۲. کسانی که دیابت دارند باید در حین مصرف این محلول در طول روز قند خون خود را بررسی نمایند.
۳.برای کسانی که داروهای خاص مثل انسولین دیگوکسین ، دیووتیک ها مانند اسپیروتولاکتول و …  مصرف می کنند نباید از محلول سرکه سیب و آب مصرف کنند. (قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه ، داروی علی کردی می باشد.)

۵.مصرف آب انار

آب نان سبب دفع سموم بدن و دفع سنگ کلیه می شود همچنین میزان اسیدیته ادرار را کاهش می‌دهد و از تشکیل سنگ جلوگیری می کند هشدار در موارد زیر نباید از آب آنان استفاده کرد
۱ .اگر داروهایی که توسط کبد متابولیزه می شوند را مصرف می کنید.
۲. اگر داروهای فشار خون را مصرف می کنید.
۳. اگر داروی روزوواستانین را مصرف می‌کنیم.

۶. مصرف آب لوبیا قرمز پخته

آب لوبیا قرمز پخته سبب سلامت کلیه و دستگاه ادراری می شود و سنگ کلیه را دفع میکند
نحوه مصرف
مقداری لوبیای قرمز را در مقداری آب ریخته و بگذارید بپزد سپس آن را آبکشی کنید و آبش را جمع کنید و مصرف کنید.

۷. خربزه

یکی از راه های درمان سنگ کلیه خوردن خربزه می باشد خوردن خربزه جهت درمان سنگ کلیه موثر میباشد و سبب بهبود عملکرد دستگاه ادراری میشود استفاده کرد.
علاوه بر گوشت خربزه می تواند از تخم خربزه نیز استفاده کرد.
تخم خربزه نیز یکی از راه‌های دیگر سنگ کلیه می باشد. برای این کار باید تخم خربزه را خشک کرده و سپس آن را بو داد داده و بعد آسیاب کرده و خورده شود.
روش دیگری که جهت مصرف تخم خربزه برای درمان سنگ کلیه استفاده می شود به این شهر می باشد که می توان تخم خربزه را در یک دوره قرار داد و بالای آن را بست و سپس آب را در یک ظرف ریخته و این توری که حاوی تخم‌خربزه است را در آب قرار داد.سپس روی حرارت ملایم جوشانده شود به طوری که نصف آب ظرف خارج شود سپس طوری را فشار دهیم تا شیره تخم خربزه کاملاً وارد آب شود. و سپس یک قاشق غذاخوری پودر رازیانه به آن اضافه کنید این ترکیب را باید در آش ریخته و مصرف شود. (قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه ، داروی علی کردی می باشد.)

۸.طالبی

یکی دیگر از راههای درمان سنگ کلیه خوردن طالبی میباشد افراد می توانند جهت درمان سنگ کلیه خود به مدت دو هفته در وعده عصر یا شام طالبی مصرف کنید.
 توجه داشته باشید که طالبی را در صورت مصرف کنیم.

۹. روغن بادام

می توانید یک قاشق غذاخوری روغن بادام را به یک لیوان آب اضافه کنید و مصرف نمایید.

۱۰. هندوانه

هندوانه یکی دیگر از راههای درمان سنگ کلیه می باشد پتاسیم موجود در هندوانه سبب می‌شود که میزان اسیدیته ادرار ثابت بماند و جهت جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه موثر میباشد.
علاوه بر پتاسیم ، هندوانه مقدار زیادی آب دارد که سبب دفع سنگ کلیه می شود افرادی که به طور منظم هندوانه مصرف می کنند کمتر دچار سنگ کلیه میشوند.
نحوه مصرف:
علاوه بر خوردن هندوانه به صورت عادی می توان به صورت زیر نیز مصرف نمود.
 یک فنجان آب هندوانه با یک چهارم قاشق چای خوری پودر گشنیز مخلوط کنید.هندوانه ادرار آور می باشد و سبب شستشوی کلیه ها می شود و سنگ ها را از بین می‌برد. روزی دو سه بار این کار را انجام دهید. (قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه ، داروی علی کردی می باشد.)

۱۱.گل گاوزبان

خوردن دمنوش گل گاوزبان در درمان سنگ کلیه موثر می باشد.

۱۲.آب ترب سیاه

یکی دیگر از راههای درمان سنگ کلیه خوردن آب ترب سیاه می باشد. ترکیباتی که در ترب سیاه وجود دارد سبب دفع سنگ کلیه میشود.

۱۳. عرق خارشتر

مصرف عرق خارشتر یکی دیگر از راههای درمان سنگ کلیه می باشد این روش را افراد زیادی که سنگ کلیه را تجربه کرده اند استفاده نموده اند و نحوه مصرف عرق خارشتر برای افراد سرد مزاج یا گرم مزاج متفاوت می باشد.
مصرف عرق خارشتر برای افراد گرم مزاج
افرادی که دارای مزاج گرم هستند باید مقداری عرق خارشتر را با مقداری عرق بابونه و مقداری عرق کاسنی با هم مخلوط کنند و در طول روز مصرف کنند.
مصرف عرق خارشتر برای افراد سرد مزاج
افرادی که دارای مزاج سرد می‌باشند باید مقداری عرق خارشتر را با مقداری عرق بابونه و عرق بادرنجبویه مخلوط کنند و در طول روز مصرف نمایند.

۱۴. عرق خارخسک

عرق خارخسک یکی دیگر از درمان های گیاهی سنگ کلیه می باشد این عرق دارای طبیعت گرم میباشد.

در صورت تمایل می توانید از قویترین داروی سنگ شکن کلیه در ایران ، داروی علی کردی استفاده نمایید.

خرید داروی علی کردی

سنگ کلیه چیست؟

سنگ کلیه از رسوبات نمکی و مواد معدنی که معمولاً از جنس کلسیم هستند تشکیل می‌شود این رسوبات در ابتدا ریز هستند و بزرگتر می شود و تبدیل به سنگ کلیه می شود سنگ کلیه می تواند از کلیه خارج شود و در حالب بماند و حتی از حالب نیز خارج شده و وارد مثانه شود . وجود سنگ در  کلیه همراه با درد می باشد . هنگامی که سنگ در حال حرکت از طرف کلیه تا مثانه است نیز درد شدیدتر می باشد.
اندازه سنگ کلیه

اندازه سنگ کلیه

اندازه سنگ کلیه متفاوت می باشد از یک میلیمتر تا چند سانتی متر و  چند ده  سانتی متر می تواند متفاوت باشد.

تشکیل سنگ کلیه

سنگ کلیه زمانی تشکیل میشود که املاح و مواد معدنی در ادرار زیاد جمع میشود در طول روز و با مصرف مواد غذایی متنوع املاح و مواد معدنی توسط کلیه ها خارج شده و به صورت ادرار در می آید این ادرار در کلیه می ماند و زمانی که در شود از طریق مثانه تخلیه می‌شود اگر این ادرار که دارای املاح زیاد می باشد مدت زیادی در کلیه بماند یعنی میزان مصرف آن کم باشد که مدت زمان ماندن این ادرار زیاد شده و املاح بیشتری تولید می‌کند و ماندن این ادرار غلیظ در کلیه در مدت طولانی در احتمال ایجاد سنگ کلیه بیشتر میشود.
دفع خودبخودی سنگ کلیه
سنگ کلیه های کوچک که در کلیه وجود دارد معمولاً دردی ندارد زمانی که این سنگ بزرگ شود یا در کلیه جابجا شود و به سمت مثانه شروع به حرکت کند فرد دچار درد می شود با این حال بیشتر سنگ های کلیه کوچک خود به خود و با مصرف مایعات دفع می شود.

علائم سنگ کلیه و درمان

علائم سنگ کلیه

در اینجا ۸ مورد از علائم سنگ کلیه را شرح می دهیم

۱. درد در پشت،شکم و پهلو

درد کلیه یا کولیک کلیوی یکی از شدیدترین دردها در علم پزشکی می باشد خانم هایی که این درد را تجربه کردن  این درد را با درد زایمان مقایسه می کند. بعضی از درد سنگ کلیه به سلطان درد ها لقب داده اند. شدت درد کلیه به حدی است که هر سال بخش قابل توجهی از مراجعه به اورژانس ها را افراد مبتلا به سنگ کلیه تشکیل می دهد معمولا درد کلیه با خشک شدن کلیه و  نبودن ادرار در کلیه و چسبیدن سنگ کلیه و یا هنگام خارج شدن از کلیه و وارد شدن به حالب اتفاق می افتد زمانی که سنگ وارد لوله حالب می شود به بدنه لوله حالب برخورد کرده و سبب درد شدیدی می‌شوند و حتی گاهی سبب انسداد لوله حالب می‌شود که به آن سنگ حالب می گویند. درد کلیه معمولاً به طور ناگهانی اتفاق می‌افتد و  به حرکت سنگ و محل و میزان سنگ متفاوت می‌باشد سنگ‌های بزرگ معمولاً می‌توانند درناک تر باشند ولی این این طور نیست و گاهی سنگ های کوچک هم درد شدید دارند و این بستگی به محل سنگ  دارد . سنگ کوچک هم اگر جابجا شوند می تواند درد شدیدی ایجاد کند و گاهی سنگهای بزرگ به علت عدم جابجایی در کلیه اصلا دردی ندارند.

۲. درد و سوزش ادرار

وقتی سنگ از لوله حالب می‌گذرد و در انتهای لوله حالب و محل اتصال لوله حالب با مثانه بماند فرد در هنگام دفع ادرار سوزش ادرار احساس می کند که به این در در پزشکی دیسوری می گویند.

۳. نیاز فوری به دفع ادرار و تکرر ادرار داشتن

فردی که سنگ کلیه دارد معمولا دچار تکرر ادرار میشود زمانی که سنگ حرکت کند و به سمت پایین دستگاه ادراری بیاید فرد احساس دفع ادرار میکند ولی آنچنان حجم ادراری را مشاهده نمی کند این نشانه می‌توانند نشانه عفونت ادراری باشد.

۴‌ . وجود داشتن خون در ادرار و تغییر رنگ ادرار

یکی از علائم شایع سنگ کلیه وجود خون در ادرار است که به آن در پزشکی هماچوری می گویند فرد بیمار به سنگ کلیه نیز می تواند این تغییر رنگ ادرار به قرمز و قهوه ای را ببیند البته گاهی میزان خون در ادرار کم هستند و  بیمار نمی تواند متوجه شود و نیاز به آزمایش ادرار برای تشخیص می باشد.

۵. ادرار کدر و بدبو

ادراری که شفاف باشد بوی تند و بدی ندارد زمانی که ادرار کدر یا بد بود  باشد معمولاً یکی از نشانه های سنگ کلیه و عفونت ادراری می باشد کدر بودن ادرار به دلیل وجود گلبول های سفید خون در ادرار است این بو همچنین می‌تواند ناشی از باکتری هایی که سبب عفونت دستگاه ادراری شده‌اند نشئت می گیرد البته این کدر بودن و بدبو بودن ادرار می‌تواند ناشی از غلیظ بودن بیش از حد ادرار نیز باشد.

۶. کم شدن حجم ادرار

زمانی که سنگ های کلیه بزرگ در حالی گیر می کند جریان ادرار را کم یا قطع می کند در صورتی که جریان ادرار کم شود در هر بار دفع ادرار کم خواهد بود و اگر جریان ادرار را کامل کنند این یک وضعیت اورژانسی را باید به پزشک مراجعه شود.

۷. حالت تهوع و استفراغ

کسانی که سنگ کلیه دارند معمولا دچار حالت تهوع و استفراغ می شود علت این امر این است که رشته های عصبی بین کلیه و دستگاه ادراری مشترک هست و سبب تحریک این رشته‌های عصبی شده و باعث حال به هم خوردن معده می شود البته این حالت تهوع و استفراغ می تواند نوعی واکنش بدن به درد نیز باشد.

۸. تب و ارز داشتن

یکی از نشانه های عفونت کلیه تب و لرز می باشد البته تب و لرز می توانند نشانه های جدید تری برای کلیه داشته باشد
 هشدار در صورت وجود تب و لرز حتما به پزشک مراجعه نمایید.
افرادی که بیشتر به سنگ کلیه مبتلا می‌شود
آمارها نشان می‌دهد که گروه‌های افراد زیر بیشتر مبتلا به سنگ کلیه می شود
مردان
 افراد میانسال
افراد سفید پوست بیشتر است یا پوست مبتلا به سنگ کلیه می شود
افرادی که تحرک و فعالیت کمتری دارد
 افرادی که سابقه عفونت‌های مزمن ادراری دارد.

منابع: سایت چطور -سایت تابناک -سایت اوما – سایت تببیان – سایت ستاره

قوی ترین داروی سنگ شکن کلیه ، قویترین داروی گیاهی سنگ شکن ، داروی سنگ شکن کلیه

توسط |2022-01-22T16:21:06+03:30فوریه 25th, 2020|مقالات|بدون دیدگاه

درباره نویسنده:

دیدگاه خود را بنویسید

*

code